Strategy | Brand identity | Brand book | Logo & visual identity
Hoe vertaal je een droom, een lang gekoesterde wens om een modestatement te willen maken, in een merk? We zijn gaan zitten met fashion designers, de oprichtster en een team van jonge enthousiastelingen om een modemerk in de steigers vleugels te geven. Om samen een merk te beschrijven, een visie te ontwikkelen en de ambitie te definiƫren, is een intensief en inspirerend traject afgelegd om tot de kern van Afangaro te komen. Met deze aanpak worden volgens ons authentieke merken gecreƫerd. BNCL heeft een visie geconceptualiseerd: door een brug te slaan tussen het heden en de toekomst, ambacht en cultuur, en passie en ambitie. Welcome to House of Afangaro.
Iconic logo
Het verbinden van het heden en verleden, van verschillende culturele achtergronden is door BNCL samengebracht in een logo en huisstijl: chic, tijdloos eigentijds, verbindend en uitdagend.
Building bridges
Mode is historisch, stoffen en patronen hebben culturele waarden en outfits geven status aan wie je bent en hoe je je voelt. House of Afangaro gaat over het verbinden van achtergronden en je goed laten voelen over wie je bent, ‘no matter your background’. BNCL ontwikkelde visuele concepten die vorm gaven aan de missie, visie en ambitie. Tools waarmee collecties ontwikkeld konden worden en een attitude om een iconisch merk te zijn.