Down Under
head to toe
DOWN UNDER
Concepting a beach club as a brand
Brand strategy | Business strategy | Brand book | Logo & Visual identity | Content
Die mooie plek aan de Laaggravense plas, waar een beach club aan de rand van Utrecht zich bevindt… Onze opdracht was om voor de Brothers Horecagroep van dit unieke object een place to be te maken. Van logo tot exterieur, van sofft imago naar
sexy imago – en dat betekende inside-out-changes. Met een team van architecten, ontwerpers, chef koks en visual artists hebben de eerste fase van de transformatie gerealiseerd. Ons team geniet hier nog steeds van, van die dudes met boards onder hun armen die langslopen, onderweg naar hun nieuwe waves. Down Under is ‘wel-come to paradise’. Laid-back dining en laid-back parties. We like!
Laid-back vibe
De gerechten moesten anders, het moest een plek zijn waar je geniet van ‘comfort food’ en van een ongedwongen sfeer. Hip? Nee! Het moet een plek zijn waar je het hele jaar door kunt genieten van een beachy vibe, zonder ‘shit’ aan je hoofd.
Brand strategy
We hebben van Down Under een merk gemaakt met een eigen merkidentiteit, van logo tot visuele identiteit en van tone of voice tot culture awareness. Down Under is niet zo maar een plek, het is een oase waar je al je ‘troubles’ achter je laat en oplaadt. Dat is wat we met de locatie hebben gedaan, een plek waar je wil zijn met je vrienden en waar je op een actieve manier kunt reloaden. Down Under is onderdeel van de Brothers Horeca groep