Het vak van een stylist is vaak een grijs gebied. Uit eigen ervaring weten we dat een stylist meer doet dan alleen maar ‘opleuken’. Het was tijd om een collectief te ontwikkelen om het beroep beter te vermarkten. BNS Crisp is het in leven geroepen om het stylingvak in een collectief te beschermen en te promoten door zich toe te leggen op vier domeinen: interieurstyling particulier en interieurstyling zakelijk, vastgoedstyling en groenstyling. Alles draait bij BNS Crisp om aansluiting en een brug te slaan naar actualiteiten, het onderwijs en de praktijk.
De missie van BNS Crisp is het verbeteren van de kennis en vaardigheden van haar leden door middel van het geven van workshops en trainingen en het organiseren van netwerkbijeenkomsten. Met strategisch advies hebben we input gegeven aan de vorming van de stichting. Vanuit onze ervaring hebben wij met dit advies een brug weten te slaan tussen idee en uitvoering.
Broadening the field
BNCL heeft bijgedragen aan de realisatie van het fundament voor de beroepsvereniging, het ontwikkelen van een heldere visie en strategie waarmee bruggen gebouwd kunnen worden tussen wholesale en retail. Dit heeft geresulteerd in een verdere professionalisering en verbreding van het vakgebied van een stylist in Nederland.