debadkamer.nl
naar lifestyleconcepten voor de consument
Debadkamer.nl
Van badkamer naar lifestyle
Brand strategy | Trend research | Concept creation | Communication | Experience centre
Een standaard badkamer in nieuwbouwwoningen is verleden tijd. Althans dat vinden wij en met deze insteek bedachten we voor Gévier, onderdeel van Rensa family, een nieuwe aanpak voor deze ‘kant en klare’ badkamers. Consumenten zijn kritischer dan ooit, niet zo makkelijk (meer) in een hokje te stoppen en weten online eenvoudig te vinden wat er zoal te koop is. Na markt- en trendonderzoek ontwikkelde BNCL gepersonaliseerde badkamerconcepten die aansluiten op de persoonlijke leefstijl van consumenten, hun smaak en unieke manier van leven. Het platform Debadkamer.nl fungeert als integraal online portaal voor consumenten, voor én tijdens de realisatie van deze badkamerconcepten in hun nieuwe woning.
Experience
Om consumenten de badkamerconcepten in het echt te ervaren, conceptualiseerde BNCL een Experience centre. Een wereld waar online en offline een symbiose vormen, die gaat over ontmoeting en persoonlijke beleving. Badkamerwinkels saai? Echt niet. Prikkelen, inspireren en selecteren; het tonen van een eigen visie op badkamers, op een manier die aansluit op de huidige tijdgeest. En vooral leuker is.
Personal and transparant
Niet alleen het assortiment en de fysieke omgeving van debadkamer.nl moet aansluiten op de wensen van de consument van vandaag. De kracht van een organisatie zijn de medewerkers. BNCL ontwikkelde een sales training over de nieuwe aanpak – van badkamer naar lifestyle – die op dit moment in de praktijk gehouden wordt.