Omedi
medisch adviescentrum
Omedi
Serious stuff
Brand strategy | Business strategy | Brand book | Visual identity | Content
Hoe wij in contact kwamen met een gerenommeerde arts die zijn medisch centrum sterker wilde positioneren, is een verhaal apart. We raakten gefascineerd door zijn kennis en verhaal. En wij houden wel van een uitdaging. We kunnen bijna zeggen dat enkelen binnen BNCL arbodeskundigen zijn geworden, zo diep zijn we in de materie gedoken. Dat een menselijke aanpak de centrale gedachte zou worden, werd duidelijk na vele sessies die BNCL hield met Omedi. We hebben het verhaal opgeschreven en gevisualiseerd.
The human aspect
Medische handelingen lijken zo vanzelfsprekend, maar ze worden niet uitgevoerd door robots. Wij zochten naar de mens achter deze handelingen en de schoonheid van de wetenschap.
No bullshit, just the facts
BNCL heeft zich vastgebeten in een HR-vraagstuk dat Omedi ons voorlegde. ‘Waar heeft het MKB behoefte aan en hoe onderscheiden wij onszelf?’, dat was de vraag die we in onze groep gooiden. Ons team concludeerde: medewerkers zijn het kostbaarste bezit binnen een bedrijf, die moet je koesteren en kietelen om ze lang bij je te houden. Hoe houd je ze gezond en hoe motiveer je ze? We hebben met vele deskundigen gesproken en de wetenschap naast de praktijk gelegd. Het antwoord: door helder te communiceren, door taaie materie zonder bullshit naar voren te brengen. En dat op een semi-informele wijze uiteraard. Het resultaat? Een centrum met een duidelijke visie en mooi platform.